İstanbul’un taşlı yollarında delikanlılar, kafalarını güzelliğe, özgürlüğe ve başkaldırıya çevirirken ülkedeki gerginlik aşağıdan yukarıya yukarıdan aşağıya artmakta ve herkes kaderlerinin biçileceği bu zaman için yerlerini almaktaydı. İşte bu köşe kapma oyunu sırasında sokaklardan meyhanelere kadar olan biten her şey Muzaffer Buyrukçu’nun özenli kaleminden bir kamera gerçekliğiyle kaydedilmişti, deklanşöre basmış her ne oluyorsa anında görüntülenmişti.
Muzaffer Buyrukçu, 1968’den 1986’ya uzanan günlüklerini bir araya getirdiği Anında Görüntü’de, edebiyat camiasının ve dönemin aktüel çevresinin adeta bir fotoğrafını çekerek kalbinde ve zihninde saklı kalan anıları ölümsüz kılıyor. Edip Cansever’den Cevap Çapan’a, Yannis Ritsos’tan,
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
İstanbul’un taşlı yollarında delikanlılar, kafalarını güzelliğe, özgürlüğe ve başkaldırıya çevirirken ülkedeki gerginlik aşağıdan yukarıya yukarıdan aşağıya artmakta ve herkes kaderlerinin biçileceği bu zaman için yerlerini almaktaydı. İşte bu köşe kapma oyunu sırasında sokaklardan meyhanelere kadar olan biten her şey Muzaffer Buyrukçu’nun özenli kaleminden bir kamera gerçekliğiyle kaydedilmişti, deklanşöre basmış her ne oluyorsa anında görüntülenmişti.
Muzaffer Buyrukçu, 1968’den 1986’ya uzanan günlüklerini bir araya getirdiği Anında Görüntü’de, edebiyat camiasının ve dönemin aktüel çevresinin adeta bir fotoğrafını çekerek kalbinde ve zihninde saklı kalan anıları ölümsüz kılıyor. Edip Cansever’den Cevap Çapan’a, Yannis Ritsos’tan, René Gaudy’e kadar ulusal ve uluslararası birçok sanatçının mahfillerde dönem edebiyatı ve çağın sanat anlayışına dair fikirleri Buyrukçu’nun günlüklerinden sonsuzluğa uzanan bir yolculuğa çıkıyor.