“Tarih dersinin uygulamalı yapılabilmesi en çok Arda’nın dedesini şaşırtıyordu. Dedesi okula giderken tarih derslerini kitaplardan okuyarak öğrenirmiş. Bu yüzden, tarihin uygulamalı bir ders olmasını dedesi anlayamıyor, Arda ise onun bu durumu yadırgamasına çok şaşırıyordu. O gün bütün sınıf Antik Çağ ve Yunan Medeniyeti için ayrılan bölümde toplandı. Merkezdeki dev ekranlarda ‘geçmiş zaman’ yaşandığı hâliyle izlenebiliyordu. Öğrenciler, tarihi daha iyi anlayabilmeleri için dersin konusunu oluşturan döneme hologram teknolojisine benzer bir yöntem ile gidebiliyorlardı. Her ders bir öğr
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
“Tarih dersinin uygulamalı yapılabilmesi en çok Arda’nın dedesini şaşırtıyordu. Dedesi okula giderken tarih derslerini kitaplardan okuyarak öğrenirmiş. Bu yüzden, tarihin uygulamalı bir ders olmasını dedesi anlayamıyor, Arda ise onun bu durumu yadırgamasına çok şaşırıyordu. O gün bütün sınıf Antik Çağ ve Yunan Medeniyeti için ayrılan bölümde toplandı. Merkezdeki dev ekranlarda ‘geçmiş zaman’ yaşandığı hâliyle izlenebiliyordu. Öğrenciler, tarihi daha iyi anlayabilmeleri için dersin konusunu oluşturan döneme hologram teknolojisine benzer bir yöntem ile gidebiliyorlardı. Her ders bir öğrenci geçmişe yolculuk ediyordu."
Sevgili öğrenci arkadaşlar, yer temelli eğitim, derslerin sınıflara sıkıştığı değil, sokakta, parkta ve hatta elinizdeki kitapta olduğu gibi geçmişte işlenebiliyor.
Öğrenmek hiç bu kadar zevkli olmamıştı.