3
%20
240,00 TL
300,00 TL
Kazancınız
:
60,00 TL
Kısa Ürün Açıklaması

“Blockbusters’ı ilk önce eğlenmek için okuyun… Sonra, Elberse’in hit yapımların ve yıldız sanatçıların ortaya çıkış sürecini açıklayan kuramı için yine okuyun. Kendinizi uzun zamandır orada olan, ama çok az insanın haberdar olduğu bir dünyayı keşfeden Kolomb gibi hissedeceksiniz.” 

Clayton Christensen, 
The Innovator’s Dilemma (İnovasyonda Ustalaşmak) kitabının yazarı

Dünyaca ünlü Harvard İşletme Fakültesi’nde eğlence sektörü üzerine uzmanlaşmış profesör Anita Elberse’in çığı Devamını Gör

Türü
:
İş Yönetimi
Sayfa Sayısı
:
288
Kapak
:
Ciltsiz
Basım Tarihi
:
Boyutlar
:
16.0 x 23.5
Kağıt Tipi
:
2. Hamur
ISBN Numarası
:
9786058307179
adet
payment Kredi Kartına Taksit İmkanı
Planlanan Teslimat
:
18.11.2024
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • 0 Yorum
  • Tavsiye Et
  • Hızlı Mesaj
  • “Blockbusters’ı ilk önce eğlenmek için okuyun… Sonra, Elberse’in hit yapımların ve yıldız sanatçıların ortaya çıkış sürecini açıklayan kuramı için yine okuyun. Kendinizi uzun zamandır orada olan, ama çok az insanın haberdar olduğu bir dünyayı keşfeden Kolomb gibi hissedeceksiniz.” 

    Clayton Christensen, 
    The Innovator’s Dilemma (İnovasyonda Ustalaşmak) kitabının yazarı

    Dünyaca ünlü Harvard İşletme Fakültesi’nde eğlence sektörü üzerine uzmanlaşmış profesör Anita Elberse’in çığır açan bu kitabı, yüksek lisans derslerinde kullandığı eğlence sektörü vaka örnekleriyle gelişti. Günümüzde bu sektörlerle ilgili herkesin rahatlıkla okuyabileceği bu eser ortaya çıktı.

    Elberse on yıllardır neden bazı film stüdyolarının, plak şirketlerinin, sporcuların, spor kulüplerinin, kitapların rakiplerinden daha yüksek performans sergilediğini inceliyor. Bu soruların cevaplarını adı geçen sektörlerin karar alıcılarıyla birebir gerçekleştirdiği röportajlarla (bazen tam da bu kararların alındığı sırada görüşerek) araştırıp literatüre geçiriyor.

    Günümüz dünyasında film, müzik, spor ve yayıncılık alanlarında kurallar değişmiş gibi görünse de aslında değişen bir şeyin olmadığını, sadece isimlerin değiştiğini örneklerle gözler önüne seriyor. 

    Bu kitapla çıkacağınız yolculukta Warner Bros., Disney, Marvel, MGM, NBC, Tom Cruise gibi film ve televizyon dünyasından; Lebron James, Real Madrid, Boca Juniors, David Beckham, Ronaldo, Maria Sharapova gibi sporculardan ve NFL, MLB, Premier Lig, Arjantin ligi, La Liga ve UEFA Şampiyonlar Ligi gibi liglerden; Hulu-Netflix, Youtube kanalları gibi dijital platformların genişlettiği dağıtım kanallarından, Lady Gaga, Jay-Z, Octone Records gibi müzik fenomenlerinden, Metropolitan Operası’nın zekice hamlesine ve New York-Las Vegas gece kulübü işletmeciliğinde çığır açan örneklere kadar farklı alanlardan örneklerle eğlence ekonomisinin perde arkasındaki isimlerin ağzından yaşanmış örnekleri analizleriyle beraber anlatıyor.

    Kitap yayıncılığı da dahil olmak üzere gösteri dünyasında yeteneklerini sergilemek isteyen bireylere ve bu yeteneklerin sağladığı faydaları markalarına aktarmak isteyen yöneticilere yol gösteriyor. Spor ve film endüstrisi başta olmak üzere eğlence dünyasından birçok ünlü isme danışmanlık da yapan Elberse’in bu kitabıyla eğlencenin büyük ekonomisiyle tanışın.

Benzer Ürünler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.