3
Stokta Yok
Diksiyon ve Hitabet; MEB Müfredatına Göre Hazırlanmış Liseler İçin Konu Anlatımlı Uygulamalı
Yazar Adı: Ali Selçuk
Altın Anahtar Yayınları
0 | Yorum Ekle
25,23 TL
29,00 TL
Kazancınız
:
3,77 TL
Kısa Ürün Açıklaması
Milli Eğitimin amaçları doğrultusunda, lise müfredatına uygun olarak hazırlanmıştır.
9. 10. 11. ve 12. sınıfların Diksiyon ve Hitabet derslerini kapsar.
Diksiyon ve hitabet kurallarını içeren konu anlatımının yanı sıra bol uygulama ve ilgi çekici okuma parçalarıyla zenginleştirilmiştir.
Amaç;
Öğrencilerin doğru ve güzel konuşmanın birey ve toplum hayatındaki önemini kavrayabilmeleri
Öğrencilerin sesini ve beden dilini etkili kullanabilmeleri
Öğrencilerin duygu, düşünce ve hayallerini etkili ve anlaşılır biçimde ifade edebilmeleri
Öğrencilerin söz varlığını zenginleştirme ve okuma alışkanlığı kazanmanın hitabet açısından önemini kavrayabilmeleri
Öğrencilerin sesletimin doğru, etkili konuşma için önemini kavrayabilmeleri
Öğrencilerin me
Türü
:
Eğitim - Akademik
Sayfa Sayısı
:
156
Kapak
:
Ciltsiz
Basım Tarihi
:
3/2020
Boyutlar
:
Kağıt Tipi
:
ISBN Numarası
:
9786056160844
Planlanan Teslimat
:
18.11.2024
Kampanya
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
Milli Eğitimin amaçları doğrultusunda, lise müfredatına uygun olarak hazırlanmıştır. 9. 10. 11. ve 12. sınıfların Diksiyon ve Hitabet derslerini kapsar. Diksiyon ve hitabet kurallarını içeren konu anlatımının yanı sıra bol uygulama ve ilgi çekici okuma parçalarıyla zenginleştirilmiştir. Amaç; Öğrencilerin doğru ve güzel konuşmanın birey ve toplum hayatındaki önemini kavrayabilmeleri Öğrencilerin sesini ve beden dilini etkili kullanabilmeleri Öğrencilerin duygu, düşünce ve hayallerini etkili ve anlaşılır biçimde ifade edebilmeleri Öğrencilerin söz varlığını zenginleştirme ve okuma alışkanlığı kazanmanın hitabet açısından önemini kavrayabilmeleri Öğrencilerin sesletimin doğru, etkili konuşma için önemini kavrayabilmeleri Öğrencilerin metinleri diksiyon ölçütlerine göre seslendirebilmeleri Öğrencilerin konuşmaları diksiyon ölçütlerine uygunluğu açısından değerlendirebilmeleri, Öğrencilerin iyi bir hatibin özelliklerini (fiziksel, psikolojik, kültürel, teknik, sosyal) kavrayabilmeleri Öğrencilerin başarılı bir hatip olan Atatürk'ün hatiplik özelliklerini kavrayabilmeleri, Öğrencilerin Türk dilinin kurallarının farkına vararak Türkçeyi doğru, güzel ve etkili kullanmaya özen gösterebilmeleri