Eğitimde Felsefe - Okullarda Sorgulama Ve Diyalog
Yazar Adı: Jana Mohr LoneEĞİTİMDE FELSEFE
Çocuklar gerçekten felsefe yapabilir mi? Çocuklar için Felsefe (P4C) yaklaşımının felsefi temelleri nelerdir? Çocuk edebiyatı ile felsefe yapmak nasıl mümkün olur? Öğretmenler ve ebeveynler bu yöntemi nasıl daha iyi uygulayabilir? P4C’nin zorunlu eğitim içindeki yeri nedir? P4C hangi pedagojik temellere dayanır? Çocuklarla sorgulama yapabilmek ve felsefi diyalog oluşturabilmek için hangi araçları kullanmak gerekir?
Eğitimde Felsefe: Okullarda Sorgulama ve Diyalog, tüm bu sorulara cevap vermekle kalmıyor, farklı yaş gruplarıyla kullanabileceğiniz onlarca uyaran
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
EĞİTİMDE FELSEFE
Çocuklar gerçekten felsefe yapabilir mi? Çocuklar için Felsefe (P4C) yaklaşımının felsefi temelleri nelerdir? Çocuk edebiyatı ile felsefe yapmak nasıl mümkün olur? Öğretmenler ve ebeveynler bu yöntemi nasıl daha iyi uygulayabilir? P4C’nin zorunlu eğitim içindeki yeri nedir? P4C hangi pedagojik temellere dayanır? Çocuklarla sorgulama yapabilmek ve felsefi diyalog oluşturabilmek için hangi araçları kullanmak gerekir?
Eğitimde Felsefe: Okullarda Sorgulama ve Diyalog, tüm bu sorulara cevap vermekle kalmıyor, farklı yaş gruplarıyla kullanabileceğiniz onlarca uyaran da sunuyor. P4C yönteminin felsefi ve pedagojik temelleri ile ilgili dilimizde başvurulabilecek en zengin kaynak olma özelliğini de elinde bulunduruyor.
Hayret sadece felsefi keşif aracılığıyla ortaya çıkmaz, birçok farklı şekilde sergilenebilir. Örneğin sanat, şiir, müzik ve din ya da spiritüellik aracılığıyla. Yine de hayret, insan deneyiminin en temel öğelerine dair sorular ortaya çıkardığı için çoğunlukla felsefi soruşturma ile dışa vurulur.