3
Stokta Yok
Grafik Tasarımda Tasarım Fikri
Yazar Adı: Gavin Ambrose, Paul Harris
Literatür Yayıncılık
0 | Yorum Ekle
506,00 TL
550,00 TL
Kazancınız
:
44,00 TL
Kısa Ürün Açıklaması
Literatür® Grafik Tasarım Temelleri Dizisi'nin onuncu kitabı olan Tasarım Fikri, Grafik Tasarım dalındaki temel başlıklarla ilgili kuramlara ve uygulamalara yönelik bir keşif sunuyor.
Tasarım Fikri adlı kitap, yaratıcı düşünceler ve konseptler üretme sürecini ve tasarımcıların sürecin başında kullandıkları yöntemleri tanımlamaktadır. Kitap, düşünceler ve metotlar, soyuttan kaçınmak konuları ve tasarımı akademik bir yaklaşımdan çok problem çözme aracı olarak ele almak üzerine odaklanmıştır. Tasarım Fikri düşünce üretimini, başarılı bir tasarımın hayat damarı, pratik bir beceri olarak öğretmektedir.
Metin, konularla ilgili pratik bir yaklaşım geliştirir ve düşünce üretimi için kullanılabilecek yöntemleri teşvik eder. Uygulamadaki pratik, ça
Türü
:
Eğitim - Akademik
Sayfa Sayısı
:
200
Kapak
:
Ciltsiz
Basım Tarihi
:
4/2019
Boyutlar
:
16.00 x 23.00
Kağıt Tipi
:
Kuşe
ISBN Numarası
:
9789750406454
Planlanan Teslimat
:
19.11.2024
Kampanya
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
Literatür® Grafik Tasarım Temelleri Dizisi'nin onuncu kitabı olan Tasarım Fikri, Grafik Tasarım dalındaki temel başlıklarla ilgili kuramlara ve uygulamalara yönelik bir keşif sunuyor. Tasarım Fikri adlı kitap, yaratıcı düşünceler ve konseptler üretme sürecini ve tasarımcıların sürecin başında kullandıkları yöntemleri tanımlamaktadır. Kitap, düşünceler ve metotlar, soyuttan kaçınmak konuları ve tasarımı akademik bir yaklaşımdan çok problem çözme aracı olarak ele almak üzerine odaklanmıştır. Tasarım Fikri düşünce üretimini, başarılı bir tasarımın hayat damarı, pratik bir beceri olarak öğretmektedir. Metin, konularla ilgili pratik bir yaklaşım geliştirir ve düşünce üretimi için kullanılabilecek yöntemleri teşvik eder. Uygulamadaki pratik, çağdaş, öncü tasarım stüdyolarının çalışma örnekleri özet açıklamalar ve şemalaştırılmış imgelerle desteklenmiştir. Kitaptan grafik tasarım öğrencileri kadar profesyoneller de faydalanabilirler. Öne Çıkan Başlıklar; Beyin Fırtınası, Tasarım Problemlerini Tanımlama, Tasarım Yönleri, Fikir Geliştirme, Modeller, İlkörnek, Niteliksel ve Niceliksel, Tasarımda Araştırma, Problem, Numuneler ve Geribildirim, Seçim ve Rafine Etme, Eskiz, Hedef Pazarlar, Temalar, Değer, Fikirleri Görselleştirme Katkıda Bulunanlar; 3 Deep Design, Miha Artnak ve Ziga Aljaz, Hugh Avila, Daniel Eatock, Faydherbe/ de Vringer, Futro, Mark Studio, Marque, Moving Brands, Navyblue, NB Studios, Pentagram, Research Studios, Social Design, Studio AS, Studio Myerscough, Studio Output, The Team, UsLot Everywhere, Webb & Webb, Why Not Associates, Z2 Marketing İçindekiler; Düşünce Evreleri, Araştırma, Fikir Geliştirme, Rafine Etmek, İlkörnek (prototip), Uygulama