2011’de “AKP Neden Kazanır? CHP Neden Kaybeder?” diye bir kitap yazmıştım.
O kitapta yazdığım strateji ve kampanya dilini 2019’da ülke genelinde uygulama şansı buldum. CHP’nin Yerel Seçim Kampanya Başkanı ünvanıyla yüzden fazla seçim bölgesinde, o seçim bölgelerine özel iletişim yapan büyük bir ekibi yönettim. CHP’nin “Diyalektik İletişim”i terk edip, “Diyalojik İletişim”e geçmesine çalıştım. Perakende sektöründe ticari markaların reklamlarını yaparken edindiğim deneyimleri, yirmi yıldır çalıştığım çeşitli sosyal siyasal kampanyalarda öğrendiklerimle birleştirdim. Tek bir söze, tek bir görsele indirgenemeyecek çok boyutlu bir kampanyanın yöneticisi oldum.
Elinizdeki kitap işte bu kampanya sürecini ve biraz da fazlasını anlatıyo
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
2011’de “AKP Neden Kazanır? CHP Neden Kaybeder?” diye bir kitap yazmıştım.
O kitapta yazdığım strateji ve kampanya dilini 2019’da ülke genelinde uygulama şansı buldum. CHP’nin Yerel Seçim Kampanya Başkanı ünvanıyla yüzden fazla seçim bölgesinde, o seçim bölgelerine özel iletişim yapan büyük bir ekibi yönettim. CHP’nin “Diyalektik İletişim”i terk edip, “Diyalojik İletişim”e geçmesine çalıştım. Perakende sektöründe ticari markaların reklamlarını yaparken edindiğim deneyimleri, yirmi yıldır çalıştığım çeşitli sosyal siyasal kampanyalarda öğrendiklerimle birleştirdim. Tek bir söze, tek bir görsele indirgenemeyecek çok boyutlu bir kampanyanın yöneticisi oldum.
Elinizdeki kitap işte bu kampanya sürecini ve biraz da fazlasını anlatıyor. Bizden çok önce doğan ve bizden binlerce yıl sonra da devam edecek olan “söz”e ufak bir katkısı olur belki.
Ateş İlyas Başsoy
“Çok beğendim. Özellikle kitabın içindeki vefa duygusu beni yakaladı. Keşke böyle kitapları herkes okusa.” Müjdat Gezen
“Okuyacaksınız bu kitabı okuyun. Umutsuzluğu bırakıp, yarınlara iyimserlikle bakacaksınız. Başlangıçta bir siyaset kitabı okuyacağımı sanıyordum. Türkiye için yazılmış bir aşk romanı ve aynı anda, her nasılsa, bir siyasal tarih ansiklopedisi okudum.” Prof. Dr. Haluk Şahin
“Başsoy bu kitapla iletişim, sosyal psikoloji, siyaset felsefesi ve siyaset bilimini akademiden sahaya indirmiyor, doğrudan sahada bir akademi kuruyor.
Görkemli bir Türkiye projesi.” Prof. Dr. Çetin Balanuye
“Türkiye’de giderek artan bir sıkışmışlık stresi içinde debelendiğimiz sürece bambaşka bir açıyla bakmak ister misiniz? Başsoy karmaşık konuları kıvrak, eğlenceli ve anlaşılır bir dille, çocuğa anlatır gibi anlatıyor. Bir solukta okudum.” Serdar Akinan
“Herhangi bir markanın iletişiminin bir tarafından tutuyorsanız, öğrenciyseniz veya meraklı bir seçmenseniz bu kitabı okuyun. Türkiye’yi farklı bir tarafından tanımış olacaksınız.” Cahit Işık
“Ateş müthiş zeki bir iletişimci. Bu kitapta da sadece seçim kazanma yolculuğunu okumuyorsunuz: Edebiyattan, sosyolojiden, psikolojiden, felsefeden, iş dünyasından, sanattan, hatta müzikten referanslarla çok şey öğreniyorsunuz” İdil Türkmenoğlu
“Bu tür çalışmalar siyasilere ilham verir.” İhsan Aktaş
“Ateş İlyas Başsoy bir kitap yazdıysa, mutlaka okumak gerekir.” Veli Saçılık
“Siyasete uzaktan yakından ilgi duyanlar, gerçek ile algı arasındaki yolculuğu merak edenler ve tabii ki gençler bu kitabı okumalı.” Prof. Dr. Selçuk Şirin
“Altını çizerek okumak istedim ama bir süre sonra her cümlenin altını çizdiğimi fark edip kalemi bıraktım.” Özgür Başpınar Aktükün
“Rahmetli Kemal Tahir, Oğuz Atay, İdris Küçükömer ve Cemil Meriç’in ilgiyle okuyacakları bir kitap. Siyasi fikriniz ne olursa olsun,
Türkiye’yi anlamak için bu kitabı mutlaka okuyun.” Tuna KiremitçiAteş İlyas Başsoy: 1971 Bursa doğumlu iletişimci, yazar ve matematikçi. Bir dönem BirGün gazetesinde yazdı. Basılan ilk kitabı 1997 tarihli Yüksek Volüm’dür. Seçme sınavlarında matematik sorularını çözme yeteneğini geliştirmek üzerine yazdığı ÖSS Matematikte 20 Soru Garanti adlı kitabıyla dikkat çekti, 2008’de basılan Reklamcı Nedir?, 2011’de basılan AKP Neden Kazanır? CHP Neden Kaybeder? adlı kitapları çok satanlar listesine girdi. Yirmi yıldır Diyalojik İletişim, Yeni Kentliler, Sevginin Kökeni ve Dönüştürücü Gücü gibi konularda çalışıyor. Reklam Yaratıcıları Derneği Başkanlığı’nı yaptı, Türkiye Zeka Vakfı genel kurul üyesidir.