Küçük Dahiler – Etkinliklerle Matematik 1. Kitap (4-5 Yaş )
Yazar Adı: KolektifBu kitapta 4-5 yaş çocuklarımız için özel olarak hazırlanmış, sayıları, şekilleri, matematik işlem ve kavramlarını öğreten ve soyut düşünme becerilerini geliştiren pek çok eğlenceli aktivite bulacaksınız.
Sayıları tanıma, nesneleri sayma, şekilleri tanıma, eşleştirme, nesnelerle toplama çıkartma, örüntü ve resim tamamlama, gruplama ve daha pek çok aktivite çocuklarımızın matematik, soyut düşünme, akıl yürütme ve zihinsel becerilerini, dikkat gelişimini destekleyecek; aynı zamanda el-göz koordinasyonlarını, motor becerilerini ve yaratıcılıklarını da geliştirecektir.
Çocuklarınız bu aktiviteler
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
Bu kitapta 4-5 yaş çocuklarımız için özel olarak hazırlanmış, sayıları, şekilleri, matematik işlem ve kavramlarını öğreten ve soyut düşünme becerilerini geliştiren pek çok eğlenceli aktivite bulacaksınız.
Sayıları tanıma, nesneleri sayma, şekilleri tanıma, eşleştirme, nesnelerle toplama çıkartma, örüntü ve resim tamamlama, gruplama ve daha pek çok aktivite çocuklarımızın matematik, soyut düşünme, akıl yürütme ve zihinsel becerilerini, dikkat gelişimini destekleyecek; aynı zamanda el-göz koordinasyonlarını, motor becerilerini ve yaratıcılıklarını da geliştirecektir.
Çocuklarınız bu aktiviteleri sizinle birlikte ve tek başına yaparken hem çok eğlenecek hem de öğrenecek.Değerli Ebeveynler,
Bu kitap dizisi, 4-5 yaş çocuklarımızın sayıları, şekilleri, yaşlarına uygun olarak tasarlanmış matematik işlem ve kavramlarını öğrenirken, ince el kasları, görsel ve işitsel dikkat, görsel ve işitsel hafıza, konsantrasyon yetilerini de geliştirmeleri amacıyla, Milli Eğitim Bakanlığı’nın 0-72 ay eğitim programına uygun kazanımlar dikkate alınarak hazırlanmıştır.Bu kitabı çocuğunuzla birlikte uygularken:
· Yönergeleri okuyunuz fakat çocuğunuz etkinliğe başladığında müdahale etmeyiniz.
· Yönergelere uygun hareket ettiğinde, “Aferin, tebrik ederim” benzeri motive edici sözcükler kullanınız.
· Yönergeleri yanlış uygularsa, “Bir daha denemeye ne dersin?, Şuraya dikkat ederek yeniden yapabilirsin.” benzeri, destekleyici ve teşvik edici uyarılarda bulunabilirsiniz.Önemli olanın, çocuğun doğru yapması değil, doğru yapmak için çaba göstermesi olduğunu unutmayalım.
Bol kitaplı ve sağlıklı günler dileğiyle!
PEDAGOG AYŞEN OY