“Bir aslanı yakalamak istiyorsan önce keçiyi bağlaman gerekir.”
İngiltere burjuvazisinin kasvetinden Yunanistan’ın güneşli günlerine kaçan Charlie, sahne tozu yutmuş bir oyuncu. Radikal düşüncelerle haşır neşir olması ve oyunculuk yeteneği İsrail İstihbaratı’nın dikkatini çekince birden yakışıklı bir yabancı hayatına giriyor. Gizemli, büyüleyici Joseph…
Joseph’in elinde Charlie çift taraflı ajanların dünyasına adım atıyor. Filistinli bir terörist grubu ve liderini ortaya çıkarmaya çalışırken hem politikanın şeytanlarıyla hem de kendi içindeki şeytanlarla ölüm kalım savaşı veriyor. “Gerçeğin tiyatrosu”nda hayatının rolünü oynuyor. Soğuktan Gelen Casus, Köstebek gibi kitaplarıyla polisiye denince dünyanın en önemli yazarların
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
“Bir aslanı yakalamak istiyorsan önce keçiyi bağlaman gerekir.”
İngiltere burjuvazisinin kasvetinden Yunanistan’ın güneşli günlerine kaçan Charlie, sahne tozu yutmuş bir oyuncu. Radikal düşüncelerle haşır neşir olması ve oyunculuk yeteneği İsrail İstihbaratı’nın dikkatini çekince birden yakışıklı bir yabancı hayatına giriyor. Gizemli, büyüleyici Joseph…
Joseph’in elinde Charlie çift taraflı ajanların dünyasına adım atıyor. Filistinli bir terörist grubu ve liderini ortaya çıkarmaya çalışırken hem politikanın şeytanlarıyla hem de kendi içindeki şeytanlarla ölüm kalım savaşı veriyor. “Gerçeğin tiyatrosu”nda hayatının rolünü oynuyor. Soğuktan Gelen Casus, Köstebek gibi kitaplarıyla polisiye denince dünyanın en önemli yazarlarından biri olduğunu kanıtlayan John le Carré “vatansız insanlar için insansız bir vatan” yaratılması sürecini, terörizmin yükselişe geçtiği bir dönemde İsrail ve Filistin arasında yaşananları tarihi gerçeklere de değinerek objektif bir dille anlatıyor. Bu kitap le Carré’nin en politik kitaplarından biri!
“Müthiş bir güç ve sanat barındıyor; basit bir ‘eğlence’ değil… Büyük resmi görebildiğiniz bir kurgu.”
- The Washington Post
“Karşı konulamaz bir kitap… Charlie çift taraflı ajanların nihai seviyesi.”
- The New York Times