3
%20
111,20 TL
139,00 TL
Kazancınız
:
27,80 TL
Kısa Ürün Açıklaması

Artık müşteriler kendilerine yakın hissettikleri, duygularına hitap eden, onları anlayan ve onlara özel çözümler sunan şirketleri tercih ediyorlar. Firmalar tasarlasa da tasarlamasa da müşteriler onlarla deneyimler yaşıyor ve bu deneyimler sonrasında satın alma kararlarını veriyorlar. Bu kitapta müşteri deneyiminin yönetim ilkelerini, en iyi uygulamalarını ve nasıl bir yol izlenerek uygulanabileceğini öğrenerek müşterilere eşsiz deneyimler yaratmanın kapısını aralayacağız.

Elma Yayınevi, Müşteri Her Zaman Deneyim İster adlı eserle buluşuyor okurlarıyla. Yazar Gökhan Kara’nın deneyimleriyle yazdığı ve her başlıkta teori ile pratiğin anlatıldığı kitapta, hem bilimsel Devamını Gör

Türü
:
İş Yönetimi
Sayfa Sayısı
:
176
Kapak
:
Ciltsiz
Basım Tarihi
:
12/2022
Boyutlar
:
13.5 x 21.0
Kağıt Tipi
:
2. Hamur
ISBN Numarası
:
9786257112659
adet
payment Kredi Kartına Taksit İmkanı
Planlanan Teslimat
:
18.11.2024
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • 0 Yorum
  • Tavsiye Et
  • Hızlı Mesaj
  • Artık müşteriler kendilerine yakın hissettikleri, duygularına hitap eden, onları anlayan ve onlara özel çözümler sunan şirketleri tercih ediyorlar. Firmalar tasarlasa da tasarlamasa da müşteriler onlarla deneyimler yaşıyor ve bu deneyimler sonrasında satın alma kararlarını veriyorlar. Bu kitapta müşteri deneyiminin yönetim ilkelerini, en iyi uygulamalarını ve nasıl bir yol izlenerek uygulanabileceğini öğrenerek müşterilere eşsiz deneyimler yaratmanın kapısını aralayacağız.

    Elma Yayınevi, Müşteri Her Zaman Deneyim İster adlı eserle buluşuyor okurlarıyla. Yazar Gökhan Kara’nın deneyimleriyle yazdığı ve her başlıkta teori ile pratiğin anlatıldığı kitapta, hem bilimsel çalışmaları hem de Türkiye’deki ve dünyadaki en iyi şirketlerin müşteri deneyimi alanındaki uygulamalarını okuyacaksınız.

Benzer Ürünler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.