3
Stokta Yok
426,80 TL
440,00 TL
Kazancınız
:
13,20 TL
Kısa Ürün Açıklaması
Günümüzün ekonomik şartları, pazarlama konularının önemini büyük ölçüde arttırmış bulunmaktadır. Pazarlama fonksiyonu dışa açılma zaruretine inanmış olan ve bu yolda çaa harcayan işletmelerimiz için de aynı derecede önem taşımaktadır. Kitaptaki bölümler şöyle sıralanabilir;
Pazarlamanın tanımı, kapsamı, gelişimi, pazarlama anlayışı ve trendler,
Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolü,
Pazarlama araştırması ve bilgi sistemi,
Tüketici pazarları ve tüketici davranışı,
Endüstriyel pazarlar ve uluslar arası pazarlar
Pazar bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma ve satış tahminleri,
Mamul,
Fiyat,
Tutundurma (pazarlama iletişimi),
Kişisel satış ve satış geliştirme,
Reklam ve halkla ilişkiler,
İnternette pazarlama ve doğrudan pa
Türü
:
İş Yönetimi
Sayfa Sayısı
:
432
Kapak
:
Ciltsiz
Basım Tarihi
:
09/2016
Boyutlar
:
16,5 x 23,5
Kağıt Tipi
:
1.Hamur
ISBN Numarası
:
9786054749324
Planlanan Teslimat
:
18.11.2024
Kampanya
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
Günümüzün ekonomik şartları, pazarlama konularının önemini büyük ölçüde arttırmış bulunmaktadır. Pazarlama fonksiyonu dışa açılma zaruretine inanmış olan ve bu yolda çaa harcayan işletmelerimiz için de aynı derecede önem taşımaktadır. Kitaptaki bölümler şöyle sıralanabilir; Pazarlamanın tanımı, kapsamı, gelişimi, pazarlama anlayışı ve trendler, Pazarlama çevresi, stratejik planlama ve pazarlamanın rolü, Pazarlama araştırması ve bilgi sistemi, Tüketici pazarları ve tüketici davranışı, Endüstriyel pazarlar ve uluslar arası pazarlar Pazar bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma ve satış tahminleri, Mamul, Fiyat, Tutundurma (pazarlama iletişimi), Kişisel satış ve satış geliştirme, Reklam ve halkla ilişkiler, İnternette pazarlama ve doğrudan pazarlama, Dağıtım, Pazarlama yönetiminde organizasyon, uygulama ve denetim, Hizmet pazarlaması, Uluslararası pazarlama.