Erken çocukluk dönemi (0-6 yaş) boyunca gelişim süreci temelde çocuğun farklı öğrenme deneyimleri ile karşılaşmasına bağlıdır. Bebek ve çocuklarla gerçekleştirilecek en iyi öğrenme deneyimini onlarla birebir etkileşim içinde oynanacak oyunlarla sağlanabilir.
Bu temelde ürünlerimiz bebek ve çocuklarımızın IQ & EQ gelişimlerini desteklemek üstün bir gelişim programını destekleyici nitelikte ve pedagojik ilkeler doğrultusunda Çocuk Gelişim Uzmanlarımız tarafından hazırlanmıştır.
Özel olarak hazırlanan, ailelerimiz tarafından rahatça kullanlabilecek özelliklerde ve zengin içeriklere sahip tüm Q Bebek ürünlerimizde bebek ve çocuklarımızın, IQ & EQ üst gelişimleri ile birlikte Bilişsel Gelişim, Dil Gelişimi, Sosyal-Duygusal Geliş
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
Erken çocukluk dönemi (0-6 yaş) boyunca gelişim süreci temelde çocuğun farklı öğrenme deneyimleri ile karşılaşmasına bağlıdır. Bebek ve çocuklarla gerçekleştirilecek en iyi öğrenme deneyimini onlarla birebir etkileşim içinde oynanacak oyunlarla sağlanabilir.
Bu temelde ürünlerimiz bebek ve çocuklarımızın IQ & EQ gelişimlerini desteklemek üstün bir gelişim programını destekleyici nitelikte ve pedagojik ilkeler doğrultusunda Çocuk Gelişim Uzmanlarımız tarafından hazırlanmıştır.
Özel olarak hazırlanan, ailelerimiz tarafından rahatça kullanlabilecek özelliklerde ve zengin içeriklere sahip tüm Q Bebek ürünlerimizde bebek ve çocuklarımızın, IQ & EQ üst gelişimleri ile birlikte Bilişsel Gelişim, Dil Gelişimi, Sosyal-Duygusal Gelişim ve Motor Gelişim alanlarının desteklenmesi ve geliştirilmesi amaçlanmaktadır.
Tüm ürünlerimiz; , başta ailelerimiz olmak üzere, okul öncesi eğitim ve özel eğitim kurumları tarafından rahatlıkla kullanılabilecek şekilde hazırlanmıştır.
Q Bebek Dil Gelişimi 1
Hedefler ;
Kelime hazinesini geliştirmek,
Kelimeleri doğru telaffuz etmesini sağlamak,
Dil bilgisi kurallarına uygun iki ya da üç sözcükten oluşan cümleler kurmasını sağlamak,
Başlangıç düzeyinde renk, şekil ve sayı kavramlarını tanımasını sağlamak,
Ailemiz, vücudumuz, duygular, cinsiyet, eşyalar, gıdalar, oyuncaklar, gibi konu ve objeleri tanımasını sağlamak,
Çevremizi, doğamızı ve taşıtları tanımasını sağlamak,
Büyük-küçük, kirli-temiz, alt-üst , iç-dış gibi kavramları tanımasını sağlamak.