3
Stokta Yok
Yerli Malı Stratejiyle Dünyaya Kafa Tutmak
Yazar Adı: Cenk Emre
Optimist Yayın Dağıtım
0 | Yorum Ekle
23,92 TL
26,00 TL
Kazancınız
:
2,08 TL
Kısa Ürün Açıklaması
On beş yıldır dünya kazan o kepçe gezdi; her kıtadaki onlarca küresel şirkete stratejik danışmanlık yaptı. 50'ye yakın örnek vaka analizi eşliğinde ve bir polisiye roman sürükleyiciliğinde aktardığı deneyimleri, pazarlama, satış, strateji ve inovasyon konularında alın teri döken profesyonelleri eşine az rastlanır bir yolculuğa çıkartıyor.
Kitapta yanıt bulacağınız ilginç sorulardan bazıları şunlar:
Bir siyasi parti nasıl popüler hale gelir?
Bir ülke nasıl pazarlanır?
Spor kulüplerine yatırım nasıl yapılır?
Ölmek üzere olan bir marka küllerinden nasıl diriltilir?
Çokuluslu devlerin karşısında etkisiz olan küçük oyuncular nasıl bilek güreşi yapacak hale gelir?
Zayıflıklarınız nasıl stratejik avantaja dönüşür?
Hiç kimsenin bilmediği tü
Türü
:
İş Yönetimi
Sayfa Sayısı
:
272
Kapak
:
Ciltsiz
Basım Tarihi
:
1/2014
Boyutlar
:
16.00 x 21.00
Kağıt Tipi
:
2. Hamur
ISBN Numarası
:
9786055090388
Planlanan Teslimat
:
17.11.2024
Kampanya
- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- 0 Yorum
- Tavsiye Et
- Hızlı Mesaj
-
On beş yıldır dünya kazan o kepçe gezdi; her kıtadaki onlarca küresel şirkete stratejik danışmanlık yaptı. 50'ye yakın örnek vaka analizi eşliğinde ve bir polisiye roman sürükleyiciliğinde aktardığı deneyimleri, pazarlama, satış, strateji ve inovasyon konularında alın teri döken profesyonelleri eşine az rastlanır bir yolculuğa çıkartıyor. Kitapta yanıt bulacağınız ilginç sorulardan bazıları şunlar: Bir siyasi parti nasıl popüler hale gelir? Bir ülke nasıl pazarlanır? Spor kulüplerine yatırım nasıl yapılır? Ölmek üzere olan bir marka küllerinden nasıl diriltilir? Çokuluslu devlerin karşısında etkisiz olan küçük oyuncular nasıl bilek güreşi yapacak hale gelir? Zayıflıklarınız nasıl stratejik avantaja dönüşür? Hiç kimsenin bilmediği tüketici ihtiyaçları nasıl anlaşılır? Sizin için en karlı olacak müşteriler nasıl bulunur? Daha önce hiç tanınmayan bir ürün kategorisi için nasıl pazar yaratılır? Herkesin fiyat rekabeti yaptığı bir ortamda nasıl mücadele edilir? Rakibi kopyalamak size ne getirir sizden ne götürür?